I dag lukker jeg ett smertefullt kapittel i livet

I dag mine damer og herrer kom svaret jeg har ventet på!😁  svarene ifra undersøkelsen jeg tok på onsdag der jeg ble lovet svar før jeg hadde komt meg hjem ifra sykehuset men som jeg måtte vente til i dag med og motta.😂

 

Svaret på jakten på nyresteinen! 😁I starten av januar åpnet jeg det nye året med å bli hastesendt i en ambulanse til Førde etter å ha opplevd ett smertehelvete uten sidestykke! ifra 01.00 om natta og helt til 09.00 på morran lå jeg og skrek i smerter, ja det eneste jeg kan sammenligne det med er fødsel.😬

Dette svaret betyr mye for meg, det betyr at jeg slipper å gå med skuldrene oppi haka hver eneste gang jeg kjenner smerter ifra magen, det betyr at jeg kan begynne å trene igjen uten å være livredd for og gjøre noe feil og det betyr at jeg kan kaste disse medisinene jeg har brukt.😁❤️

 

ENDELIG kan jeg lukke dette smertefulle kapittelet og åpne ett som forhåpentligvis blir ett langt koseligere! ❤️ vente-spillet er over der man går og kjenner etter hele tiden og jeg vet med sikkerhet at kroppen min har fikset problemet selv uten at jeg trenger å gå igjennom videre behandling, kroppen er en fantastisk organisme!😁

 

Hva skal man vel med sminke på en søndag?
Teksten på t-shorta er mitt mantra ❤️

 

Undersøkelsen viser ingen tegn til mer stein men jeg vet jo at om man først har hatt slike steiner så er faren stor for at det danner seg nye, jeg må dermed lese meg mer opp på hva jeg skal unngå og spise og hva jeg kan gjøre selv for og forebygge dette.

 

Jeg nekter å gå igjennom dette igjen! 😳 det har vært helt forferdelig og jeg skal heller føde 5 unger til en å måtte få ett slikt nyresteinsanfall igjen. Helt alvorlig.😬 

 

 

Jeg skrev innlegg den dagen jeg ble sendt på sykehus, bloggen blir tydeligvis aldri lagt ut uansett hvor vondt jeg har det. Innlegget finner du her : Her 

 

 

FOR en lettelse! Nå skal jeg bare kose meg med denne søndagen ❤️ først nå kjente jeg hvor mye dette har tynget når det endelig er over! Jeg puster lettet ut og gjør meg klar til neste runde, for de kommer på løpende bånd 😂

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg