Hasteinnlagt på sykehus – det var ikke sånn det sku bli, det var ikke sånn det sku vær-

I natt kl 00.30 startet «mitt lille helvete». Jeg lå egentlig og irriterte meg over å ikke få sove og stressa litt over at jeg måtte opp igjen klokka 6, lite visste jeg at noe jobb ble det ikke på meg uansett og at jeg ble sendt med ambulanse i full fart til Førde sjukehus.

 

Det startet som småvondt i magen, smerter som kunne forveksles med luftsmerter eller menssmerter men utviklet seg til å bli uutholdelig. Jeg takler smerter bra etter å ha knekt ryggen og selv mamma fikk litt panikk da jeg ringte henne og ba henne ringe ambulanse, jeg er ikke typen til å faktisk ringe etter hjelp.

 

Nå halv 9 fikk jeg meg den første halvtimen siden halv 1 i natt uten smerter, og det var SÅ deilig! Mange runder med ulike medikamenter måtte til før smertene ga seg. 

Nå tas masse prøver og jeg sjekkes både her og der, jeg håper dem finner utav hva dette er og at smertene jeg hadde ikke kommer tilbake med full styrke med det første.

Nå er jeg sliten og tenker på den kjære mannen min som fikk panikk da han våknet til 3 ambulansepersonell i stua og masse apparater. 😞 alt han må være vitne til.

Det var ikke slik første dag på jobb skulle bli, jeg skulle jo starte hverdagen i dag! 

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

22 kommentarer

Siste innlegg