I 5 måneder har vi gått og irritert oss over dette – Tidenes dårligste irritasjonsmoment

Den lettelsen av noe så banalt som dette, noe som hindrer meg i å gjøre disse tingene jeg ønsker i hverdagen, denne lille tingen som har komplisert de mest enkle tingene. Dette bagasjerommet som ikke har blitt åpnet på 5 måneder! vi har nemlig ikke fått det opp grunnet at det avtagbare hengerfestet har vært bom fast. Hadde jeg vært helt frisk i ryggen hadde dette ikke vært noe problem, da kunne jeg lagt ned setene og kravlet inn for og plassere ting i bagasjen, det klarer jeg ikke akkurat nå. Ting har vært ufattelig tungvint, men i dag ble dette irritasjonsmomentet eliminert for all fremtid. 

 

 

Vi har ventet med og kutte det av i det lengste i håp om at vi vil finne en annen løsning slik vi slipper og ødelegge hele styret, men i dag var det på tide og ta tyrene med hornet og gjøre noe drastisk med saken, jeg makter ikke og irritere meg over slike ting lenger og året 2022 står for handling. 

Det er helt vanvittig at vi har gått i hele 5måneder og lett etter løsninger! ganske så bortkastet energi når det var så enkelt og bare skjære det av, min kjære har utført en stor bragd i dag! 

 

 

 

FOR EN LETTELSE!

 

 

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

 

2 kommentarer
    1. Vel, det er neppe lov å kjøre rundt med de restene etter hengerfestet. Politiet/biltilsynet vil nok pålegge deg å fjerne restene umiddelbart, så fort det blir sett/oppdaget/stoppet i kontroll/EU kontroll.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg