Hvordan fortelle at jeg har det kjempevondt inni meg uten å virke negativ?

Hvordan i alle dager skal jeg starte dette innlegget?😣

Hvordan fortelle at jeg har det kjempevondt inni meg uten å virke negativ?💖

Hvordan forklare at hjertet mitt er knust i fillebiter og at smilet jeg putter på bare er en maske?💔

Etter tidenes dritthelg med stor D starta denne uka med noe som føltes som ett slag i trynet.😕

Alle vet åssen det føles når man får telefonen, om en vakt man ikke visste man skulle ha en gang. Hele dagen blir bare surr videre og man henger faktisk ikke med.

 

 

Hele helga har bare vært fylt med ulike konflikter på flere fronter, bare vondt og tenke på. Konflikter er noe jeg unngår i livet men noen ganger må man bare ta dem og bli ferdig med dem, men fortsatt gjør det bare vondt at hele helga ble ødelagt på den måten. Det var liksom ikke slik det skulle bli.😣

 

Jeg har også begynt å bli syk, med vond hals og verkende kropp, jeg er tross alt profesjonell så vakta på jobb ble gjort som den pleier men jeg er ikke helt meg selv. 😕

Man er gjerne ikke det når man krangler med flere som man er glad i og alt skjer på samme tid, det er kansje ikke meningen at man skal ha det så bra etter en slik helg? hva vet vel jeg som aldri har trengt å forholde meg til alle disse tingene før, jeg har alltid hatt flukten min, løsningen min som har blitt fjernet som mulighet.

 

Kansje også dette bare er en del av prosessen min og at slike ting gjør meg sterkere men det endrer ikke det faktum at det er så sinnsykt vondt og krangle med mennesker man bare har lyst å være glad i.💔

På vei hjem ifra jobb fant jeg bensin til 20kr og stoppet på ett sted jeg har tenkt på veldig mange ganger, i dag jobber Sebastian til i natt, jeg ville allikevel bare komme hjem til ett tomt sted så jeg benytta meg av muligheten til å gå nedi fjæra og bare ta meg en pause ifra alt.❤️

Jeg føler jeg måtte ende dette innlegget med noe positivt, men jeg aner egentlig ikke hvorfor jeg er så redd for og virke negativ og klagende, jeg pleier og holde slike ting for meg selv, det har jeg alltid gjort men det har ikke hjulpet noe særlig.

Alle har vel slike dager innimellom❤️p

 

 

 

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer
    1. Kjære deg, det er lov å ha dager som er vonde. Det er de dagene du skal tillate deg å være litt ekstra snill med deg selv, unne deg en pause, en tidlig kveld og en god bok og bare være. Stå i det og husk å puste godt. Det går over, selv om det ikke virker sånn. Snart har det snudd, og gleden kommer smygende igjen – men fram til da heier jeg litt ekstra på deg, og sender deg en varm klem❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg