Hvordan forbereder man seg til det største man noengang har vært med på?

Mandag 1.november BRAKER det løst! seminaret “hvordan møte mennesker med psykiske utfordringer og rus” går av stabelen på Storefjell høyfjellshotel på Gol og vi skal være med for andre gang. Jeg ble spurt allerede etter forrige seminar om jeg ønsket og delta i år og jeg må si at arrangøren Kjell Torstein Hagen tok en råtjangs! ofte har jeg tenkt på hvordan han våget og spørre meg ett helt år i forveien når jeg hadde vært rusfri i såpass kort tid. Denne mannen hadde troen og om bare 11 dager skal jeg gjøre det største og det mest nervepirrende jeg noensinne har gjort. 

Jenta med sosial angst skal stå foran 130 mennesker og fremføre foredraget om livet, om hvordan det gikk som det gikk og hvordan man kommer seg ut med æren i behold. Foredraget skal handle om omsorgsvikt, mobbing, ekstrem vold og psykiske utfordringer, det skal også handle om håp, livsglede og veien etter rusen. Det skal rett og slett handle om at det faktisk aldri er for seint, at man alltid klarer og oppnå det man vil så lenge man ønsker det nok og omringer seg med mennesker som ser deg. 

Jeg ønsker ikke at min historie skal være fylt med sorg lenger, jeg ønsker at min historie skal være fylt med glede og motivere andre til også og bli en solskinnshistorie. 

Jeg går ikke lenger forbi husene ute og titter inn på lørdagskveldene og kunne ønske at jeg hadde en familie og være sammen med, nå har jeg det. 

Å forberede seg foran det største man har vært med på er sannelig ikke enkelt men jeg tenker at jeg bare skal være meg selv og fortelle sannheten, fullt og helt. Jeg skal bruke den samme fremgangsmåten som når jeg sitter og blogger til dere og la ordene bare flyte ut, det er først da det blir ekte. 

Det er ennå mulighet til og melde seg på dette seminaret og jeg legger link til dette her: https://direct-book.com/properties/storefjelldirect?locale=nb&checkInDate=2021-11-02&checkOutDate=2021-11-03&currency=NOK&items[0][adults]=1&items[0][children]=0&items[0][infants]=0&fbclid=IwAR2uYMLbLVj8oeS8mdfoGWYZ_5RSiX1N3azFU68NzjEIGb7zHtYrHRwUEPg

 

Her er litt informasjon: https://www.facebook.com/events/761262994764224/

 

 

 

Liker du denne bloggen? 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer
    1. Nydelige, gode Monica. Du er megatøff og veldig flink formidlar. Hugs opp i alt det nye og spennande du opplever at du ikkje må gløyme deg sjølv og slite deg ut. Sett på bremsene av og til for å stenge ut all støy utanfrå så du kan ladde eigne batteri. Masse lykke til med spennande dagar🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg