Hver eneste dag er en test for edruelighet

Det er ikke slik at jeg lever livet fullstendig uten sug eller tiltrekning til livet jeg legger bak meg for jeg kjenner det hver eneste dag hvor lett det er og falle for fristelser og kjenne på triggere i ulike situasjoner.

Jeg kjenner det hver eneste dag hvem jeg er og hvor jeg kommer ifra og må daglig bestemme meg for om jeg ønsker og fortsette på dette sporet eller gå tilbake der jeg kjenner alle regler og passer perfekt inn. Jeg forstår veldig godt at mange gir opp.

Det er ikke enkelt og gå ifra noe trygt og kjent og kaste seg inni ett samfunn der man ikke kjenner noen spilleregler og de minste tingene som andre tar for gitt må læres igjen, å springe tilbake til det kjente er vell en naturlig refleks vi har.

Refviksanden sett fra ovenpå ❤️

På denne bloggen prøver jeg og holde tingene positivt, motiverende og inspirerende og det kan overskygge realiteten som langt ifra er så rosenrødt alltid. Hver eneste dag kjemper man en krig inni seg og tar valget igjen og igjen. Den eneste måten og holde seg selv gående er og snakke med likemenn og fylle på med motivasjon og gnist! Derfor er jeg så opptatt og engasjert for selvhjelpsgruppe og alt det innebærer. ❤️

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg