Hva syns dere om badet våres?

I dag er det en glad dag for min del! formen funker og alt går som en lek, det er lenge mellom disse periodene og nå bare nyter jeg det for det fulle. Badet som har stått under oppussing i en lengre periode er omsider ferdig og i dag fant jeg ut hvilken løsning jeg ville ha der, både for og utnytte plassen men også noe som ser bra ut! 

Vi hadde en stor vannlekkasje på dette badet rett etter jul men før den tid pusset vi opp dette lille bøttekottet og fikk det veldig fint der. Det er ikke meningen og klage men fargen på badet ble altfor mørkt for min del, og at vasken vises falt ikke helt i god smak hos meg. Jeg ønsker løsninger som skjuler nederste delen av vasken og gleder meg nå til og finne bedre belysning på dette rommet. Når det kommer til slike ting så føler jeg at jeg kan yte! på alle andre områder så svikter ryggen min, men når jeg får lov og gå her og tulle og styre meg så føler jeg meg vel! 

Det er meg en glede og kunne fortelle at badet nå er fullført og at vi kan fokusere på alle foringene og den gulvleggingen som gjenstår i hjemmet våres, det gjør noe med meg og vise stolt frem hjemmet for det har jeg ikke kunnet gjøre før, det gjør noe med selvfølelsen og nå kan jeg si at jeg virkelig trivest i eget hjem! 

 

Her er gruppa dere ikke vil gå glipp av!

Om dere liker denne bloggen og har lyst og følge med videre så har jeg laget en gruppe til bloggen der jeg poster alle nye innlegg og små overaskelser! meld dere inn via linken her og vær med meg videre i denne rusfrie tilværelsen!  ❤️https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg