Hjemmet har aldri betydd mer en akkurat nå

Så ligger man her da strak ut på sofaen med ekstra puter under seg, jeg har kastet meg i en livsendrende ryggoperasjon uten og la angsten stoppe meg. Det siste steget mot å starte på livet er tatt! hvor lenge jeg blir liggende vet jeg ikke men det eneste jeg tenker på er hvor glad jeg er for omgivelsene vi har skapt oss, nå som jeg er tvunget til og være her på ubestemt tid. Vi har virkelig fått ett flott hjem og med masse arbeid og blod svette og tårer har vi komt i mål, det hadde helt klart vært vanskeligere og ligge nede om leiligheten så ut som før. 

 

 

Å dele hjemmet sitt på sosiale medier gir faktisk både motivasjon og inspirasjon, så når man egentlig ikke har lyst og gjøre noe så gjør man det fordi man ønsker og vise endringene, det gjelder også for livet generelt. Dette har vært en bule men nå er det en trygg hule for oss og akkurat nå ett sted for rehabilitering slik at jeg kommer meg på beina igjen. 

 

Jeg gleder meg så vanvittig til jeg kan starte opp arbeidet igjen, nå drømmer jeg om nye gulv på stuen og soverommet, jeg har så mange ideer som bare venter der fremme, hjemmet betyr ufattelig mye for oss i våres situasjon og det er en glede og få lov og dele det hele med dere her. På tross av smerter og ubehag føles det trygt og godt og ligge her og nyte hjemmet mitt imens jeg kommer meg på beina etter det tøffeste jeg noensinne har gjort! 

 

 

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

4 kommentarer
    1. Lykke til og riktig god bedring. Dere får det til etterhvert, men alt tar tid. Synes dere allerede har kommet langt. ♥️👍💃

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg