Hjemmet blir som ett fengsel – Da shopper man!

Når man blir tvunget til og være hjemme 24/7 oppdager man alle disse tingene man helst vil endre ved hjemmet sitt, man oppdager ting man ikke ellers har tid til og se, aldri før har det føltes  bedre med forandringer og nye impulser en når man har ligget hjemme over tid!😀

 

 

Jeg har verdens beste unnskyldning til og komme meg ut og oppdatere hjemmet litt, vi eier ingen påskepynt siden vi aldri har feiret denne høytiden sammen på skikkelig vis, så i dag tok jeg meg en runde nyoperert som jeg er og fikk min første tur i bilen. Det var befriende og komme seg ut!😁

 

Denne så helt gærn ut så den måtte bare bli med meg hjem.

 

Jeg må belage meg på mange slike dager fremover men akter og fokusere på de positive tingene og gjør noe med de tingene jeg faktisk kan endre, jeg velger og ikke la negative tanker ta meg og legger heller fokuset mitt på disse tingene jeg faktisk får til! ❤️

 

 

Når sola strømmer inni stua er det vanvittig hvor mye støv som kommer til syne og akkurat i dag fokuserer jeg på at jeg faktisk klarer og sulle litt rundt i leiligheten med små skritt og sakte bevegelser, jeg velger og være takknemlig for overstått operasjon og at jeg er såpass oppegående som jeg faktisk er.😁

 

 

Nå ser jeg frem til og nyte disse nye impulsene og tingene jeg har kjøpt til leiligheten våres, dette som før handelen føltes mer ut som ett fengsel føles nå ut som ett riktig godt hjem og bli bedre i. 

 

❤️❤️❤️

Jeg har ENDELIG fått lys i småhusene mine, jeg gleder meg til det blir mørkt ute!
Kjøpt leskende fruktdrikk som pynt til hylla

 

 

Dette var dagens fangst! hva syns dere om kjøpene? 😁

 

 

 

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

8 kommentarer

Siste innlegg