Her bygges angsten minutt for minutt!

Dagen har kommet og jeg skal operere i munnen, det hjelper liksom ikke at jeg må starte reisen 4 timer før for og rekke timen min. Jeg får god tid til og bygge opp både nervøsitet og angst og har god tid til og la tankene vandre.

 

 

 

Jeg gjør alt jeg kan for og distrahere meg selv med radio-programmer og musikk men når sykehusangsten er innebygd i meg så hjelper det ikke stort.

 

All logikk sier at dette går bra men det er tross alt helt nytt for meg! Jeg har holdt meg unna alt av operasjon og sykehusinnleggelser hele livet før ulykka skjedde og masse annet dukket opp. Dette skal gå bra! ❤️

 

 

Nå venter en lang dag i bilen! 

 

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg