Hell både i spill og kjærligheiten

 

Basaren er overstått og vi reiser med full bil hjem som alltid 😂 fullere bil og rikere hjerte ❤️ Fytti katta ingen andre skaper mer stemning en denne gjengen og jeg har flirt på meg brokk på hele kvelden.


Egentlig er jeg rimelig sliten men kjenner jeg meg selv rett blir jeg og «fester» videre til alt er slutt 😁

Jeg vant egentlig en hel kasse til med frukt men det får jammen være måte på hvor sunn jeg skal bli, jeg er ingen kanin heller 😁 her er både gavekort på storsenteret OG en billett på valgfri kamp på Fosshaugane stadion 😳😁 🤪

 


Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg