Helgevasken er igang! Selvom det bare er Torsdag

Her sitter jeg da, og har ryddet og vasket på tak! Jeg må ta det i runder og klarer ikke mye av gangen, og føler meg skikkelig ubrukelig til tider. Men helgevasken er igang i huset her og jeg har fått gjort mye i dag <3 jeg må ta helgevasken i dag siden vi skal bort i morgen! Og vi skal reise for å være med på sommerfest! Jeg gleder meg masse til å bytte litt miljø, for nå har jeg vært her i Måløy litt for lenge, og trenger ett lite avbrekk ifra hverdagen her hjemme! Det gjør noe med en når man møter andre mennesker man aldri har møtt før, og jeg liker å utfordre meg selv litt sosialt, siden jeg har denne sosiale angsten inni meg men klarer å leve med den. På Lørdag er det sommerfest her i Måløy, så vi har full rulle hele helgen, med både overnattingsgjest og masse opplevelser!

Jeg føler det er skikkelig sommer nå, og man merker det på hele kroppen og sinnet at det er lettere å dra på smilebåndet når været er så bra, og det er lyst ute nesten hele døgnet, man får litt vinterdepresjon når det er mørkt og kaldt ute, så dette trenger vi virkelig nå <3 jeg venter på ruskurator som skal komme på hjemmebesøk og snakke med meg! Siden psykologen min har gått ut i ferie, så det blir spennende nok det 😉

Livet er bra folkens!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg