Helgen har startet, og vi har ankommet hotellet!

Det begynte å bli litt krise her, jeg har nemlig glemt støpselet til laderen min hjemme, og da hadde det ikke blitt noe blogging og brifing herfra Leikanger gitt! Men det ordnet seg, som det alltids gjør for snille piker. Og vi har ankommet hotellet som vi skal være på hele denne helgen her! Jeg merker hvor lettere og lettere skuldrene mine ble etterhvert som turen gikk lengre og lengre bort fra Måløy, og av og til trenger man bare å komme seg til huleste bort og skifte miljø rundt seg. Ikke noe galt om Måløy. 

 

 

 

Når dere ser utsikten ifra hotellrommet så forstår dere hvorfor man får en indre fred i sjelen, og jeg gleder meg helt sinnsykt til å sove i denne sengen i natt. Nå venter vi bare på resten av gjengen!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg