Helg på en helt annen måte!

Annonseinnlegg

Denne helgen er spesiell for oss her i heimen <3 min kjære dro på møte på mandags morgen og endte opp med å kaste seg i en jobb med det samme, så han kom ikke hjem før på ettermiddagen! Jeg ble så stolt over han! Tenk å bare kaste seg i noe så nytt 🙂
Så dette er første helgen vi har sammen, der han har vært på jobb hele uken og jeg har lekt husmor her med middagslaging og husrydding <3 uken har vært fylt med oppgaver og ting å ordne, så jeg har ikke kjedet meg ett sekund, men det har vært merkelig å ikke ha min kjære rundt meg 24 timer i døgnet, siden vi har vært oppå hverandre siden den dagen vi ble sammen.
Det gjør noe med forholdet å ha muligheten til å savne hverandre, og en setter mer pris på den tiden man har sammen.
Så denne helgen har vært spesiell for oss og vi har gjort mest mulig utav den! Vi har slappet helt av, spit god mat og spilt på den nye PlayStation som vi kjøpte brukt på https://www.finn.no/ vi fikk 11 spill med maskinen på kjøpet, så jeg vil tørre å påstå at vi har gjort ett røverkjøp! er ingen poeng i å kjøpe nytt når det finnes så masse brukt der ute som er like godt!. Ellers har det gått i filmer og padbruk 🙂

Det kjennes godt å få litt rutine inni hverdagen, for det blir det mye av når ene av oss er i arbeid. Det føles på en måte som en får en skikkelig start og slutt på uken når en må tidlig opp mandags morgen og tidlig i seng søndags kveld for å komme seg på jobb mandagen igjen og være i form til en ny og spennende uke. Jeg merker jeg savner jobben min, og rutinene, men de siste ukene har jeg hatt så mye å henge fingrene i, att jeg ikke har hatt tid til å tenkt så mye over det 🙂
Forrige uke var hektisk der jeg tok meg selv heelt ut 🙂 8 kjøretimer med lærer, masse telefoner og ordning ang bad , ny bil, bank og andre ting som måtte organiseres. Jeg hadde noen møter, og legetime og jeg leste masse teori innimellom. Så uka som kommer skal bare nytes og suges inn, med alle inntrykkene som vil komme 🙂 søvnen min var helt elendig forrige uke oppå alt, men jeg føler den har blitt bedre de siste nettene og håper det holder seg sånn. Da klarer jeg å prestere bedre når jeg er våken 🙂 jeg er jo ikke frisk og blodplatene mine er lave så lav puls er viktig for meg og jeg tror jeg har funnet en god balanse :)! Jeg har satt en regel for meg selv som jeg tror vil gagne meg selv godt, med tanke på at jeg ikke klarer å gå over lengre strekninger, men har opptrening foran meg for å klare det 🙂 om noen skal ha kontakt med meg må dem hente meg her hjemme eller komme hjem til meg, så jeg unngår og måtte springe gaten langs for møter og avtaler 🙂 syns det er en grei ordning da jeg selv ikke har bil eller lappen 🙂 men jeg vil takke ja til alt jeg har lyst til fremover, så dette kan jammen meg bli spennende! Og jeg sitter med en godfølelse her over uken som kommer, for jeg vet att så masse spennende skjer på alle fronter.!
Det er søndag i dag og regnet høljer ned her i Måløy, som det ofte gjør. Jeg har ingen planer for dagen, og det er lenge siden jeg ikke har noe i avtaleboken min 🙂 en helt tom dag jeg kan bruke til akkurat det jeg vil 🙂 en søndag kunne vært en trigger for meg nå, siden jeg har hatt fullt opp så lenge, men det føler jeg ikke den er. Jeg føler jeg er bestemt denne gangen, og tenker egentlig ikke stort over det. Jeg har ingen sug eller en celle i kroppen som sier at det hadde vært godt med øl. Faktisk så gremmer jeg meg ved tanken på å ta meg en øl og en fest nå! Jeg får rett og slett en ekkel smak i munnen, og den håper jeg sitter for alltid!
I dag kl5 rundet jeg 40.000 klikk på denne bloggen her, og jeg har bare blogget siden 29.01 og det er 11 dager! Det er jo helt sykt for meg, at noen gidder å lese det jeg sitter å skriver, og jeg er glad jeg har valgt å være ærlige med dere, det har ført meg veldig godt å åpne meg og tørre å være sårbar. Jeg har blitt kjent med masse nye mennesker igjennom bloggen og jeg har hatt en plass å tømme meg! Jeg har vært edru i 54 dager i dag og har enda ikke sett meg tilbake eller vurdert å begynne igjen. Disse 54 dagene har gitt meg mer enn de siste 11årene og jeg har så lyst på mer! Barna mine er stolte over meg og det er det mest sentrale i mitt liv! Jeg hadde aldri blogget hadde dem syns dette var ubehagelig. Støtten jeg har fått i møte med dere, facebook, og her tar jeg til meg, og det skal dere virkelig vite! Dere gjør meg sterk som en okse og gir meg så mye glede i hverdagen at jeg er en lykkelig Monica nå, så fortsett å dele, fortsett å følg reisen min og ikke vær redd for å kontakte meg! Dere gjør det lett å være meg, og min historie kan vise andre at det hjelper å dele, være åpen og legge seg flat for egne begrensninger. Jeg er bare ett menneske, men om jeg har alle dere rundt meg så klarer jeg meg meget godt!
Ha en fantastisk søndag kjære lesere! Love you all!

Annonse fra gymgrossisten siden jeg må ut i trening nå etterhvert så alt fra steoridene ikke forblir fett etter musklene går bort. På tide å få kroppen tilbake så jeg føler meg sunn og frisk også der! Anbefaler deres produkter! Og denne har jeg selv! C4 som gir bedre trening. 😉


0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg