Hele livet endrer seg fullstendig etter nyttår!

Nå har jeg akkurat våknet etter at jeg sovnet med boka mi for noen timer siden, smart trekk når man ikke sover godt om natta ifra før. 😳

 

Vi har vært aktive i dag så begge er litt slått ut kan man si, men loftet er rydda og sjela mi har fått roen.😂

 

 

Om under en uke starter jeg i ny jobb og sakte men sikkert begynner dette og gå opp for meg, det er som en drøm som går i oppfyllelse og slike store ting tar lang tid og ta innover seg, aldri i mitt liv hadde jeg trodd det var mulig, for det første trodde jeg at jeg var arbeidsufør resten av livet og aldri i mine villeste fantasier hadde jeg trodd at jeg ville få denne muligheten og jobbe med det jeg elsker.❤️

 

Erfaringskonsulent høres så stort ut, så viktig og så spennende! ❤️

 

 

 

 

Når jeg skriver det eller sier det høyt er det som om noen slår meg i magen og luften går utav meg, jeg føler lykke men også panikk over det nye som vil komme inni livet mitt og forandre det for alltid, denne jobben vil bli meg, som alt annet jeg gjør går jeg inn 100% og med hele sjelen min.

 

Her om dagen måtte jeg si nei til noe fordi jeg skal jobbe, for første gang sank det i magen, det gikk litt opp for meg hvor stort dette er og for andre er dette sikkert småting men for meg er det store mål som jeg trodde var uoppnåelige. Jeg har klart det!😁

 

En fast jobb vil ikke bare endre hele den økonomiske situasjonen den vil gi meg noe å gå til flere ganger i uka, noe med mening som bare er mitt sted, det vil være ett sted jeg går for og utføre en jobb og det er lenge siden sist. En jobb vil gi meg større mening med livet, ett sted og arbeide og virkelig vise hva som bor i meg, lediggang er roten til alt vondt det har jeg alltid sagt. 

 

 

Å ha noe meningsfylt og gjøre er det viktigste for min rusfrihet og nå får jeg lov og jobbe med det jeg har drømt om, dette er bare starten på noe som er mye større og jeg både gruer og gleder meg til og sette igang, FOR ett ansvar! 

 

Det blir meg en sann glede og se rakettene smelle i år og slippe og stå og gråte over alt som ikke har gått så bra i året som har gått, jeg har nemlig gjort det i mange år. Jeg har alltid gått inni ett nytt år med anger og dårlig samvittighet, jeg har alltid tenkt på alt jeg har ødelagt men i år går jeg inn i ett nytt år med nytt mot og bare gode minner. 

 

Når nyttårsrakettene smeller vil jeg tenke på det spennende året som kommer og dette fantastiske året jeg legger bak meg, det er derfor jeg har valgt rusfriheten. 

 

 

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

 

2 kommentarer
    1. Kjære deg.Ja på nyåret er du en del av det kjedelige og veldig gode A4 liv,med hverdager og helg.et helt normalt liv,noen ganger bra, og og andre ganger dritt,men det er livet.ønsker deg masse lykke til.. Du av alle klarer dette.velkommen til den normale sliter klubben.masse varme tanker PS,, du kommer til og glede deg til neste jul da har du forhåpentlig fri.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg