HEEELT glemt at jeg er blogger

DETTE her må jo være rekord! 😳 en hel dag der jeg har glemt av bloggen! DET er lenge siden bloggen ikke var min første prioritet og eneste hodeokkupasjon! 😂 det ligger faktisk mer jobb i en blogg en man tror, det opptar ganske så mye av plassen man har i hodet. Det er godt at livet har blitt travelt igjen! Første uka tilbake i jobb etter smertehelvetet nyrestein er. ❤️

 

Fytti katta så deilig og være tilbake i form! Der kroppen funker som den skal og ingenting verker, når energien er på topp og man faktisk merker at man har mer å gi også på slutten av arbeidsdagen på fredags ettermiddagen!

Det lover godt for helga for i helga trenger jeg all energi jeg kan få! jeg har planlagt prosjekter og må benytte meg av muskelkraft når Sebastian har fri 😁 det blir spennende å se om prosjektene blir satt ut i liv eller om vi sitter på søndag uten å ha fått gjort noe som helst! Den som lever får se for denne jenta her har faktisk lært seg å gi litt mer F!

 

Det får bli som det blir, det eneste som er sikkert er at det er helg! 😁 og endelig kan jeg ta helg og faktisk ha gjort noe denne uka! Skikkelig fredagsfølelse i kroppen 😁

 

God helg kjære lesere!❤️

Senere skal jeg dele litt om hva en erfaringskonsulent er for noe og hva jobben min går ut på! 😁

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

6 kommentarer

Siste innlegg