Håper jeg aldri må oppleve dette igjen

God morgen venner!❤️

Dere skulle vært flue på veggen her for ti minutter siden, når formateringen av filen min ikke var riktig.🤭😬

Det kan misoppfattes dette, at jeg blogger og er mye på data… de fleste tror at jeg er meget oppegående på tekniske ting, men det stemmer overhode ikke og det er ikke mye krøll som skal til for og sette meg helt utav forstanden.😂

Jeg hadde nesten ett lite sammenbrudd her når eksamen ikke ble godtatt men etter mye krøll klarte jeg og formatere filen til en PDF!🤭

Nå er den levert og jeg skal bort og åpne Stova for to timer!❤️

Jeg gleder meg til og gjøre noe helt annet, ta tilbake livet mitt og faktisk finne meg selv igjen.

Når jeg ser tilbake så aner jeg ikke hvordan jeg har komt meg igjennom de siste månedene, jeg har gått på halv åtte og jobbet som faen for og klare å komme meg hit.❤️

Nå gleder jeg meg bare til og slappe litt av!😳

3/5 eksamener er levert inn og jeg håper at neste runde ikke blir så i villrede som jeg har vært denne gangen, jeg har ikke hatt kontroll for fem flate øre!

Alt flyter rundt meg, jeg har ett hus som er sterkt preget av den siste tiden, en bil som inneholder massevis av ting jeg må få levert og alt har måttet vente til denne dagen.

Endelig kan jeg bare gjøre helt vanlige ting uten å ha dette i bakhodet 24/7! kanskje jeg er så heldig å få sove igjen!🤭

 

Nei nå kan bare torsdagen starte, det er lenge siden jeg har følt på en så stor lettelse som akkurat nå. Denne dagen må bare bli bra den!😁❤️

 

Jeg håper at jeg slipper denne følelsen igjen, følelsen av å ikke ha kontroll! Men jeg tviler …. 

 

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg