Han råklina med den sjuke bruda og ……..

God morgen kjære lesere!❤️

I skrivende stund ligger min kjære mann nede for telling og har blitt kjempesyk etter å ha klina med meg igjennom hele bryllupsdagen😂

Det var en liten diskusjon om vi i det hele tatt skulle kysse på den store dagen men han fant ut at det var verdt det, nå får han svi og jeg skal love dere at han er mye sykere en det jeg har vært.😁 Jeg hadde nemlig ikke alternativet han nå har om å legge meg ned og pleie helsen, jeg organiserte og gjennomførte bryllupsdagen med feber, sår hals og alt som kommer med.

Gjestene våres klirra med glassene og skulle ha oss oppå stolene igjennom hele festen, en grense måtte vi sette og jeg har slutta med klatring etter at jeg knakk ryggen men jeg har ikke kutta ut klininga 😂

Slik kan det altså gå! stemmen min har fortsatt ikke kommet tilbake og i dag skal jeg brette opp arma igjen og gå på jobb❤️

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

3 kommentarer
    1. “Som man reder, ligger man* er det vel noko som heiter ?
      Litt- eller meir kyssing/klining mellom nybleven mann og kone-høyrer vel gjerne med i denne *ones in a lifetime* begivenheten?
      Eg tenker nok at dere kommer ganske fort ’til hektene begge to.
      Masse lykke og hell og kjærlighet ønskes dere begge to på livets seilas.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg