Hadde jeg ikke visst bedre hadde jeg trodd jeg var fyllesjuk

OMG!😳

Man skulle nesten tro at man hadde vært på den fyllefesten i går og hadde jeg ikke visst bedre så hadde jeg trodd at jeg var skikkelig fyllesyk!🤭

Skallebank, småkvalm og preget av rangling og minimalt med søvn.. 

Nå etter å ha lagt som ett slakt på sofaen siden jeg kom inn dørene her hjemme måtte jeg omtrent tvinge meg selv i dusjen for og være klar for ukesstart i morgen! nå ligger jeg i morgenkåpen i samme positur som før jeg gikk i dusjen så jeg vet ikke helt om det hjalp stort.😂

Det er så mange ting jeg skulle gjort, så mange ting som venter men jeg er helt fullstendig tappet etter tidenes fineste helg med gjengen vår. Jeg blir sikkert liggende her til jeg klarer og makke meg inni senga, en real søndag med hele stemningen og det hele.😁

Pyttpytt, måtte høyere makter være med meg i uka som kommer!🤞

Eksamensinnlevering venter og massevis av dager på jobb, om alt blir som planlagt har jeg kun fredag og søndag fri inntil videre. Hva uka ender opp med og bli er det ingen som vet så nå skal jeg sørge for og bare nyte roen i heimen før det braker løst igjen! 🤭

Egentlig skulle jeg bare lagt meg men da risikerer jeg og våkne midt på natta 😅

 

Håper dere har kosa dere med oppdateringene mine i helga ❤️ Ønsker dere en fin avslutning på helga 🌹

 

 

 

 

 

 

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg