Gro ett par med baller og fokuser på eget liv! Livet uten rusen gjør meg ruset!

Jeg har det helt perfekt i dag <3 helt magisk er denne dagen for meg og så ufattelig kjærkommen i tilværelsen som ellers er litt dyster! Været er helt perfekt og jeg og mamma har hatt en kjempedag sammen i bilen! Vi har vært på Vederhus med noe og vi har kjørt rundt omkring og snakket og hørt på musikk sammen, vi blir kjent med hverandre og hverandres grenser og det føles så mye bedre enn før! Kommunikasjon er nøkkelen til alt, og man kan ikke la misforståelser ødelegge nære relasjoner som dette faktisk er 🙂 jeg er så heldig som har akkurat henne som mor, og det er så mye jeg har lyst å gjøre for henne nå i fremtiden! Vi blir sterkere og sterkere sammen så det er viktig å bygge seg opp på konstruktive måter og lære hverandre å kjenne på ny! Jeg er en annen enn før, og det tar tid for dem rundt meg å bli trygg på denne nye tilværelsen 🙂 

Humøret mitt er på topp og jeg er rett og slett ruset på livet på slike dager, vi er så heldige å få. Jeg og mamma snakket om tiden som er forbi og fortiden og jeg sa til henne at dette ikke er vanskelig for meg så lenge folk ikke trigger meg hele tiden bevisst, for jeg klarer meg veldig bra etter forholdene, men det er noen som finner det morsomt å trykke meg ned på de tidspunktene jeg har det som værst, og jeg fatter ikke vitsen med dette! Det er ofte slik at jeg lurer på om noen faktisk kan lukte når jeg sliter ekstra, og skal da ta meg på en måte mens jeg er svakest. Jeg biter ikke på denne type trigging, den gjør meg bare mer sint enn fristet, men jeg forstår også menneskene og hvorfor dem gjør det, fordi jeg selv har vært den som har gjort det før 🙂 det er vanskelig når noen forsvinner utav ett lite miljø, og man blir savnet. Jeg har valgt å trekke meg unna en person som alltid har hatt en slags makt over meg, alltid hatt ett tak på meg som er vanskelig å forklare. Denne makten og taket er ikke tilstede lenger, fordi jeg ikke misbruker alkohol lenger, og det må være rart å sitte igjen når denne makten ikke er i dette menneskets hender lenger. Før har denne personen alltid visst at jeg kommer tilbake uannsett, når tørsten blir for stor, men nå når jeg ikke drikker lenger er det kansje rart å tenke på at jeg ikke lenger trenger han, og har valget selv om å kutte ut all kontakt. Jeg har valgt å sette grenser når det gjelder stygge meldinger, og har blokkert dem som driver med slikt, for når det ikke finnes noe logikk i det som blir slengt ut så velger jeg å ikke bruke min tid på dette lenger. Det er som regel de samme leksene som går igjen, og dem har jeg hørt på i så mange år før og orker ikke å ofre dette mer tid nå. Jeg drikker heller ikke så jeg faller heller ikke for fristelsen å oppsøke folk som er direkte stygge med meg fordi jeg må skaffe meg mer alkohol 🙂 det føles bedre slik, og jeg slipper alt drama som følger med! Jeg har faktisk aldri hatt ett så rolig liv, uten alle disse akutte situasjonene med krangling og oppstøy for den minste ting. Kranglene går som regel i det samme gamle rælet som jeg er så lei av uannsett, og det finnes ikke noe nytt i det som skjer rundt omkring. Jeg foretrekker dette livet foran alt annet, og får det fredelig med meg selv. 

Jeg fikk i dag vite at det er noen der som snakker mye bullshit om meg, og at jeg er så og så ille, at jeg tror jeg er noe og at jeg har feil i alt jeg gjør osv osv osv. Det forundrer meg at mennesker virkelig har så lite å gjøre, at dem føler ett så stort behov for å snakke dritt om ei ung jente som virkelig prøver å gjøre en forskjell her i verden, mens denne personen ikke gjør noe som helst for å endre sitt eget liv, og går i samme dårlige holdningene som har ført til elendighet i alle desse årene. Jeg tar ikke råd ifra noen som virkelig har fucket opp alt, og som ikke innser at forandringene må skje i egen hjerne før ting kan ordne seg! Jeg har virkelig ikke tid til slikt bullshit og håper at folk kan bli voksne og gro noen par med baller, for de mangler virkelig i noen tilfeller 🙂 

Her nyter jeg solen, er sammen med mine to favoritter og har hele resten av dagen foran meg <3 jeg har ingen direkte planer for dagen, men fyller den opp etterhvert med masse kjekke ting for hele gjengen! Bilen har virkelig forandret livet mitt og våres på så mange måter. Det er så hærlig å ha det som jeg har det nå! For jeg har slitt veldig denne uka med både hjernen og kroppen, så nå bare sitter jeg og drar inn alle inntrykkene og all positiviteten! <3 jeg håper samtlige andre får føle på denne følelsen som jeg sitter med, for den er utrolig fantastisk!

2 kommentarer
    1. Andre mennesker i dette miljøet ønsker ikke andre skall lykkes og komme ut av dette livet, når de sitter i dritten vill de at du skall sitte sammen med dem dær jeg sitter ennå hær jeg!:) men ikke la noe knekke deg det og være nykter er jo en slags rus d og

      1. Det er faktisk den beste og mest virkende rusen jeg noengang har opplevd! Tusen takk Thea <3 desverre er det bare slik, og en må bare holde seg sterk og stenge ute dem som prøver bare å ødelegge

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg