Gravid eller bare drittlei av og være en røyker?

Det har kommet meg for øret at noen der ute har noen sterke mistanker om hva som ligger bak min bråslutting med røyk og jeg må nesten få si at jeg lar meg underholde av fantasien der ute 😂 OM jeg hadde tenkt litt lenger og OM noen andre hadde gjort det samme så hadde jeg sikkert tenkt mitt også men jeg må bare få avkreftet dette med det samme 😂

 

Jeg har akkurat søkt på drømmejobben, har lagt planer i flere år fremover i tid og ønsker og bruke mest mulig tid og penger på meg selv 😂 men hvem vet? Plutselig dukker babymagen også opp.

Dere hadde isåfall vært en av de første som som fikk vite det ❤️

 

 

 

Grunnen til at jeg står i røyksuget og tvinger meg selv denne gangen er fordi jeg rett og slett er så lei av og være ett menneske som bare tenker at jeg skal gjøre endringer i livet, som aldri blir gjort! jeg har i så mange år gått og tenkt på at jeg skulle ha slutta og drikke og har angret i ettertid på at det tok så lang tid, så nå når tankene kom tilbake om å også slutte og røyke så gjør jeg for første gang ett oppriktig forsøk!

Er det ikke slik med oss mennesker? vi går rundt og tenker at vi skal gjøre forandringer, vi går og planlegger og gjøre saker og ting men så stopper det opp. Jeg ønsker også å vise foreldrene mine at om man virkelig prøver og gjøre noe, så får man det til! dem har nemlig igjennom hele mitt liv “prøvd” å slutte og røyke, for så og starte igjen etter bare noen dager. Da mener jeg at man ikke har prøvd nok. 

Jeg setter med andre ord ett standpunkt her, og har hørt at etter 2 uker er man over kneika. Jeg tenker at når det bare handler om 2 uker med røyksug så har jeg faktisk vært med på verre ting! 

Ha en fantastisk kveld alle sammen! 

 

Liker du denne bloggen? 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer
    1. Det er… eller jeg kan snakke for meg selv, min erfaring er ikke andres. Det var tungt ja de første 14 dagene, og flere etter det. Men merket litt og litt bedring. Ble stolterende for hvert kvarter, time og dag, man rir stormen av. Det er 15 år siden jeg ga meg, og kan fortsatt få sug. Idioten meg har smakt et par ggr, og det er akkurat den samme opplevelsen med kvalme, svimmel….. som min aller første røyk. Så for min del, var/ er litt fortsatt, det psykiske som er værst. For en vilje du viser. Stolt av deg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg