Gratulerer så masse med dagen kjære Sebastian! Bautaen, klippa mi!

 

God morgen bloggen!❤️

 

Dagen i dag er ikke hvilken som helst dag her i heimen! min kjære gode Sebastian fyller 28år! ❤️Dagen sin tilbringer han på jobb og jeg er hjemme og prøver og skape magi.💫

 

Hjemmet våres ser ut som ett storvaskeri, jeg vasket 5 maskiner med klær i går og i denne lille leiligheten utgjør små ting stor plass og jeg kan ikke dele forberedelsene til overaskelsene til Sebastian her før han kommer hjem for jeg kan avsløre at han er innom og leser hvert eneste innlegg!😂🫢

 

Bursdagsgaven i år blir penger til en klokke han ønsker seg fordi jeg ikke våger og kjøpe han noe som helst uten at han plukker det ut selv, han er nemlig den som er kresen i dette forholdet og klær er det ingen poeng i å kjøpe, det skal sitte som sement! det skal være riktig passform og ALT skal prøves før det kjøpes (Foruten om boksere, håper jeg).😂

 

Bautaen min, klippa mi som aldri viker unna, som alltid holder seg rolig i situasjoner der jeg freaker ut! han som får pulsen min til å senke seg, han som bare kan holde rundt meg i de mest ekstreme situasjoner og som får meg nedpå jorda igjen når jeg er på det mest stressa nivået.❤️

 

 


Han jeg faktisk ikke kan se ett liv uten, han som eigde respekten min ifra første stund! og ikke minst han som holder ut ei dame som meg!😂

 

Sebastian får aldri nok cred for hva han faktisk gjør, uten han hadde ingenting av dette vært mulig. ❤️

 

ÅÅÅÅ så jeg gleder meg til han kommer hjem ifra jobb og ser hva jeg har stelt istand!😁

 

Gratulerer så masse med dagen kjære mannen min, elsker deg til evig tid. ❤️🫶❤️

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer
    1. Gratulerer med dagen Sebastan 🙂 Håpa kona de har stella istand til feiring av den flotte mannen sin 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg