Gratulerer med Morsdagen alle mødre der ute!

Her i heimen har vi ingen tradisjon på og feire denne dagen noe særlig og mamma har som regel bare fått ett kort ifra meg, nå som vi er rusfrie og har skapt oss ett skikkelig liv så feirer vi ALT som kan feires! ❤️ kaker er kjøpt inn og skikkelig gave er levert til verdens beste mamma. I dag skal vi også til Vederhus og feire sammen med bestemor, noe jeg aldri har gjort før. 

Jeg har støtt ifra meg alt av familie og har brukt disse årene på og bygge opp igjen forholdene jeg har rundt meg, det er viktig og en stor del av denne prosessen. Dette tror jeg blir en god dag! ❤️

Med dette ønsker jeg alle mødre der ute en riktig fin morsdag ❤️

Ta vare på hverandre og sett pris på det du har ❤️

 

 

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg