Godt nytt år venner, uvenner, bekjente, folk jeg ikke vil kjenne, elskere, hatere!

Kjære du som leser dette innlegget!❤️ jeg vil ønske deg ett riktig godt nytt år!❤️

 

Tusen takk for at du er en del av livet våres, for at akkurat du har funnet veien inn hit på denne bloggen som har endret tilværelsen og har vært med på denne enorme snuoperasjonen vi har gått igjennom!🫶

 


Jeg kan ikke få sagt det høyt nok!😁 jeg gleder meg så vanvittig til å også dele 2023 med dere hærlige lesere! dere betyr vanvittig masse for oss, og det er ikke noe jeg bare skriver, jeg mener det av hele mitt hjerte.❤️

 

Uten åpenheten og uten å stå frem på en slik måte hadde vi aldri fått alle disse mulighetene som har ført oss hit vi er i dag, vi hadde hatt nubbetjangse til å komme så fort tilbake i ett normalt liv og å dele hverdagen med dere gir meg så sinnsykt mye motivasjon til å bare fortsette å jobbe på for de målene vi setter oss! jeg vet faktisk ikke hva jeg skulle gjort uten.🌹

 

Året 2022 vil huskes på grunn av mange ting, men dette er året vi tok det store steget og giftet oss. ALDRI hadde jeg trodd at jeg noensinne ville takke ja til ett annet menneske i en kirke ilag med mennesker vi elsker, ALDRI hadde jeg trodd at jeg ville finne ett menneske jeg ikke kan se ett liv uten, ALDRI hadde jeg trodd at jeg ville klare å slutte å ruse meg og faktisk våge og leve igjen!😁

 

 

Opplevelsene og traumene er mange og jeg har så vidt startet på denne livslange prosessen jeg vet det blir, men jeg er faktisk klar til å ta fatt på det som kommer og har aldri følt meg sterkere i troen på at ett edru liv er best for akkurat meg.


Jeg gleder meg til å hjelpe andre også i 2023, jeg gleder meg til å være en som skaper håp og motivasjon og det sitrer i kroppen når jeg tenker på at jeg sikkert skal videre på skole.

 

Jeg ønsker å vie livet mitt til dette, saken og å hjelpe mennesker som er i samme situasjon som jeg en gang var, jeg tenker å aldri glemme hvem jeg er og tar med meg fortiden til å alltid vise omtanke og forståelse i møte med andre mennesker med rusutfordringer. Ingen kan nemlig forstå bedre enn en som har gått veien selv.

 

Godt nyttår kjære dere! Stor klem ifra oss! ❤️

 


 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

4 kommentarer
    1. Godt nyttår dere ❤️💙Ønsker dere et fantastisk 2023. Dere fortjener kun det beste ❤️✨️❤️💙✨️💙
      Klemmer fra Lisbeth ✨️🌹✨️

    2. Riktig Godt nyttår til dere! La veien fremover bli lett å gå, og må mulighetene stå i kø for dere! Dere fortjener virkelig et fantastisk 2023. Stå på videre ❤️🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg