Godt nytt år alle sammen! mitt nyttårsforsett i år er…..

God morgen kjære alle sammen!

I dag våknet jeg og gikk inn i en mørk stue og kjente med det samme savnet etter lyset alle juletingene skapte her hjemme, jeg må skaffe meg mer lys! 

Jeg har fått mange kommentarer på at i tradisjon tro pleier man og ha jula inne til langt ut i januar men jeg føler at det er noe visuelt og en mental rydding og starte det nye året med rent og nytt hus. Jeg planlegger og ha det hektisk fremover og det siste jeg tenker og gjøre er og rydde opp etter jula oppå det hele. 

Det er nyttårsaften folkens og når klokka slår 00.00 er det ett helt nytt og ubrukt år foran oss! det eneste nyttårsforsettet mitt i år er og fortsette slik jeg har gjort, men og være litt mer snill med meg selv i det nye året, jeg skal stille litt mindre krav og fire på disse forventningene jeg har til meg selv. Året 2022 skal handle om læring, og i den nye jobben kan jeg ikke forvente av meg selv at jeg skal klare alt og kunne alt ifra før, jeg er veldig glad i å være flink i tingene jeg gjør, jeg er en kontrollfreak uten sidestykke og må legge ifra meg akkurat dette i den nye jobben. 

 

Dagen i dag skal brukes til og få alt oppå loftet! jeg skal lage årets siste julefrokost og vi skal ha årets siste julemiddag i heimen! i dag er det dagen for å gjøre alle disse tingene for siste gang i år, og den skal bare nytes for det nye året blir helt ekstraordinært! 

 

Jeg gleder meg til og dele også den siste dagen av 2021 med dere! 

 

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg