Gjøre seg klar for hele to operasjoner da!

Jessda! det er onsdag og noen litt andre planer for dagen en ellers! jeg har nemlig sittet i telefon med sykehuset og fått all informasjonen jeg trenger før operasjon i munnen på mandag, det viser seg at jeg kan kjøre selv både frem og tilbake så jeg slipper og skaffe meg sjåfør. Jeg skal fjerne en stor cyste som er oppdaget i munnen og det virker som en enkel prosedyre, jeg får vanlig tannlegebedøving og er våken under inngrepet. Nå gleder jeg meg bare til og bli ferdig.

 

Aldri hadde jeg trodd at jeg skulle igjennom hele to operasjoner på kort tid men rundt den 20.mars skal jeg faktisk operere ut platene og skruene jeg går med i ryggen. Jeg har gått igjennom hele livet uten og måtte operere noe som helst, jeg har aldri knekt noe annet enn ribbein men plutselig endret det hele seg og jeg fikk alt på en gang! jeg har alltid gått og skrytt av helsen min som har vært av stål.. den fikk jeg igjen med renter. 

 

 

I dag suser jeg avgårde og skal kjøre bil i 4 timer, jeg skal nemlig på styremøte med Rusettervernet og lengter etter og møte gjengen min igjen! nå når jeg jobber så går det utover alle andre aspekter i livet, kontakten mellom meg og andre og det sosiale livet får seg en knekk og prioriteringene mine har endret seg, nå gleder jeg meg til og møte flokken min! 

 

 Ukene fremover håper jeg ikke går med til og grue seg over operasjonen som venter, jeg håper at jeg klarer og holde det på avstand til den dagen jeg reiser ned til Haukeland, jeg kan jo ikke kontrollere noe uansett så det ville være dumt og bruke så mye tid på og grue seg. Legene er fantastisk flinke! 

 

 

Ha en fantastisk onsdag kjære lesere! 

 

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer
    1. Masse lykke til med både operasjoner og alt rent generelt ! Det blir så bra etter operasjonene, tipper jeg . Takk for at vi bor i et land med godt helsevesen og gode sosiale ordninger som gjør at vi får den helsehjelpen vi trenger. Ha en flotters dag og uke videre 🎶🤗❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg