Gi meg en dramafri dag vær så snill!

Den siste tiden har vært over the top hektisk og dramatisk og i dag nyter jeg en fridag her hjemme og satser på at ingenting uventet skjer, jeg prøver og ikke bevege meg med kjappe bevegelser og går litt på eggeskall for den uflaksen jeg har hatt den siste tiden vil jeg for alt i verden ikke utfordre på noen måter. I dag håper jeg bare at jeg kan unngå drama og ulykker og bare nyte denne tirsdagen for alt det er verdt!

 

Det er hele 94 dager siden jeg sluttet og røyke, det er 769 dager siden jeg kuttet rusen og bare 193 dager igjen til bryllupsdagen våres! livet går så ufattelig fort spesielt nå når jeg har fått meg jobb og har en så bratt læringskurve, panikken over bryllupet starter og ta meg og vi har ingenting på plass ennå. Her tar vi virkelig en dag av gangen! 

 

 

 

 

Nå skal jeg ta fatt på denne dagen og gjøre det beste utav den! jeg skal sørge for at denne tirsdagen blir en bra dag og jeg deler den selvsagt med dere! tusen takk for støtten folkens!

 

 

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

 

6 kommentarer

Siste innlegg