Gårsdagens fest var EPISK! helt om natta, helt om dagen

Herrefred for ett kalas det ble i går!🤭😳

 

Jeg forlot festen kl23 og var hjemme ved midnatt og jeg klarte ikke å roe ned kroppen før langt utpå natta.😂

 

Det var lagt opp så mye underholdning og aktiviteter at jeg helt glemte at jeg ikke rørte en dråpe alkohol og timene gikk superfort! 😁 maskoramainnslag, quiz og dansekonkurranse! ALTSÅ! før i “gamle dager” sa jeg ifra til vennene mine om at visst jeg startet å danse så var det på tide og få meg hjem, i går dansa jeg i en konkurranse HELT edru!😂 innslag med ballongleken ifra Huskestue og veldig mange bra mennesker samlet så kan det ikke annet en å bli bra ❤️

 

Magemusklene har fått kjørt seg og jeg skal ta fatt på langvakt på jobb, denne kvelden her viser meg hvor mye jeg hadde gått glipp av om jeg skulle trekke meg bort ifra alle settinger der alkohol konsumeres. Jeg rakk ikke å føle meg klein en gang!😁

 

Jeg har gått opp noen kilo og har en fortid med den store fienden som spiseforstyrrelser er💔

 

I går tenkte jeg å trosse alt denne fienden forteller meg og tok på meg det mest blafferende antrekket jeg eier, jeg tok ett oppgjør med meg selv og mitt eget selvbilde og på tross av at jeg ble veldig bevisst min egen utringning har jeg funnet ut at det er bedre å være litt rundere i kroppen en tjukk i hue. 😂

Jeg merker på kroppen at jeg ikke er vant med å feste hele kvelden, det var rimelig vanskelig å komme seg utav senga i dag 🤭 gleder meg til og tilbringe hele dagen på verdens beste arbeidsplass!

Her er bilder ifra i går ❤️

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

4 kommentarer
    1. ,Såbra at du deltok i festen å delta i sperringer.. mange fester jeg hsrvært påha
      r folk trodd at jeg hadde drikki mest….men nei jeg var helt klar I toppen og lykkelig over å lure de andre tom min kjære mann Hansen ganger spurt … du har vel ikke drikki?…da blir han kjapt klar I toppen….

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg