Går ALL IN! Utdanning blir viktigere og viktigere i samfunnet

I skrivende stund sitter jeg klar på “Kontoret” mitt og skal ta fatt på undervisning i noen timer. Jeg har lest meg opp på dagens fagstoff og det handler om noe som er meget spennende! 😁 Etiske problemstillinger kan jeg personlig ikke få nok av å snakke om! de finnes overalt når man jobber med mennesker og dem er viktige å reflektere rundt.

 

Jeg gleder meg til noen timer på skolebenken før det bærer av gårde til andre praktiske ting!❤️

 

Allerede neste uke får vi utlevert eksamen og jeg prøver å ikke overtenke det, jeg ser nemlig for meg at jeg vil få fullstendig oppheng og ikke klare å tenke på noe annet helt til November når denne skal leveres inn 🤭

På en annen side er det supert for dem som får hjerneteppe under eksamen og som kan forberede seg ekstra lenge. Jeg kjenner meg selv så godt at dette vil være mitt fokus både natt og dag😬

 

Jeg kjenner at denne skolen blir viktigere og viktigere for meg, at i starten så var det mindre viktig men etterhvert som vi kommer inni skoleåret får det større betydning. Jeg har en tendens til og gå ALL IN! i alt jeg gjør, det vil jeg også med dette skolearbeidet.

 

Vi blogges senere venner❤️

 

 

 

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og lg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer
    1. Lykke til med å ta til deg by lærdom og reflektere over hvor forskjellige vi mennesker kan være.
      .. Lykke til…klemmer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg