Ganske så skuffet over systemet rundt meg – Man skal være frisk for og være syk i Norge i dag.

Ukas første dag går mot slutten og jeg har fått gjort alle disse tingene jeg tenkte jeg skulle gjøre i dag. 😁 Det jeg sitter igjen med er følelsen av at systemet rundt meg har glemt meg, siden jeg har klart og bli rusfri på egenhånd og jobber mye selv så dukker problemene opp når jeg prøver og få kontakt med dem. 😞 Jeg har akkurat operert ryggen og har ikke hørt ifra verken lege eller nav, det går ett år imellom hver gang nav kontakter meg og det er som regel i sammenheng med ett møte med alle som er involverte rundt meg, det er rett og slett ikke godt nok.

 

Jeg ringte legekontoret før jeg skulle starte i jobb igjen og fikk ett brått svar om at jeg ikke kunne få time før en uke senere, jeg ble rett og slett så oppgitt at jeg startet i jobb uten og forhøre meg videre. 😳 Det endte også opp med at min kjære fjernet bandasjen og stripsene på ryggen siden svaret ble så brått i telefonen, det viser seg at man må klare seg selv.👍

 

Jeg har veldig mange spørsmål til systemet rundt meg men når man ikke får kontakt med dem er det lite man får gjort og jeg har egentlig bare gitt opp hele greia, man skal være frisk for og være sjuk og man må gjøre alt selv for og få noe gjort.

 

Jeg hadde ikke klart og blitt rusfri og komt meg i jobb om jeg skulle latt det være opp til dette systemet, det er en ting som er helt sikkert.

 

Dagen går mot slutten og jeg har klart og dobbeltbooket meg denne uka, jeg oppdaget plutselig at jeg skal på jobb på andre dager en jeg har skrevet ned og har brukt dagen til og organisere uka, typisk meg.😂

 

 

Onsdag skal jeg på erfaringskonferanse der mange skal holde innlegg og foredrag, det blir spennende og jeg håper at jeg lærer mye til veien videre. ❤️ Uka blir ikke slik jeg hadde tenkt, jeg hadde håpt på og komme igang med medisiner men jeg må ty til tålmodigheten som jeg ikke er så flink til og bruke, når ting ikke blir helt som det skal må man skifte fokus og veldig mange fine ting har komt utav denne mandagen på tross av at dumme ting har skjedd.

 

Nå gleder jeg meg til og finne senga, etter en veldig fin start på uke 19. Jeg ønsker dere en fin natt, takk for at dere lytter.

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg