Fy fader FOR en onsdag dere!

Jeg skrev i forrige innlegg at jeg gledet meg til og punktere her i sofaen og nå har jeg offisielt gjort det!😁

Jeg ligger her med gullende ren samvittighet og når jeg førte opp alt jeg faktisk har gjort forstår jeg at kroppen er sliten og ønsker en pause 🤭

Den mest effektive dagen på lenge og det er deilig at energien er tilbake til og faktisk få ting gjort istedenfor og grue seg til hver eneste ting. ❤️

Her er lista! 👇

 

 

Søkt om forlengelse av besøksforbud✔️

Bestilt EU-kontroll✔️

Bestilt fotograf✔️

Bestilt hotell ✔️

Bestilt kort til ferietur ✔️

Fikset lader til PC ✔️

Hjulpet mamma med sykmeldingstyr✔️

Etterverngruppe ✔️

Rydda og vasket hus ✔️

 

 

Lista taler for seg selv, jeg er tilbake til meg selv!😁

 

Livet er kaotisk og det skjer mange ting på samme tid, noen dager er tyngre en andre  men innimellom har man noen dager der livet føles som en enkel lek.

 

 


Så lenge jeg og Sebastian kommuniserer godt og klarer å samarbeide så klarer vi og takle alle disse tingene som blir kastet på oss, men med det samme vi ikke klarer det vokser problemene seg større en de behøver.❤️

 

Vi har mange ting å ta tak i, det er mange ting som må på plass men så lenge vi er sammen om det så klarer vi faktisk alt.

 

Jeg tror at livet har masse spennende i vente, jeg tror at fremtiden er lys men at vi nå har fått en smakebit på hva som skjer når ting ikke fungerer og ingen av oss tar tak.

 

Reisen til Bergen og den lille flukten våres tror jeg har blitt ett vendepunkt der begge to har fått seg en oppvekker, vi skulle tatt den lenge før. ❤️

 

Nå gleder jeg meg til morgendagen som ikke inneholder nervepirrende besøk på politikontoret men ett styremøte på Skei og enda mer punkt på lista som skal strykes ut og forsvinne ifra underbevisstheten.

 

Jeg gleder meg!😁❤️

Natta venner, sov godt 🌹 Tusen hjertelig takk for all støtten i dag ❤️ dere får meg til og føle meg sterk som ett fjell! 

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg