Fullstendig utslått – Det koster å ta opp den største kampen i mitt liv –

I dag har jeg vært helt fullstendig utslått og når jeg har våknet i sengen har jeg bare snudd meg for og sove videre, det er ingenting som motiverer en utav senga når hverdagen er så monoton som den er akkurat nå.😳

 

Hver eneste dag gjør jeg akkurat det samme, jeg står opp for og legge meg på sofaen, sette på tven og bli her resten av dagen, man trenger ikke å sitre etter å stå opp for akkurat det, vel?😕

 

I morgen blir en helt annen dag, jeg skal bli sittende på ett kontor igjennom hele dagen og sørge for at rettferdigheten seirer og sannheten kommer ut, jeg kan nesten ikke vente! marerittet er snart over, jeg er omsider snart fri!

 

Helt siden nyttårsaften har det hamret inn med meldinger og forsøk på og nå meg. Ifra i morgen av er det over. 

 

Oppi alt styret har jeg vært syk som faen, nyresteinen har ingen ende og gir meg ubehag hver eneste dag. Jeg sykmeldt ut uka og det eneste jeg har lyst til er å dra tilbake på jobb og det vanlige livet mitt! det var ikke slik starten på 2023 skulle bli. 😕

Det eneste som gjelder nå er å styrke seg selv til den store styrketesten som morgendagen blir, det eneste jeg kan gjøre er å fortelle sannheten om hvordan de siste 13årene har vært og det akter jeg å gjøre ❤️

 

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg