Fullstendig skjærings! Tid for ny bil?

Den siste tiden har bilen sviktet meg på det groveste flere ganger og det passer like dårlig hver eneste gang!
Flatt batteri i de mest dårligste situasjonene og til helt feil tidspunkt har nådd en grense!
I dag rente begeret over! Og takk og lov for god service på Toyota Måløy!

Nå har jeg brukt fredagen på helt andre saker enn planlagt men det er jo helt typisk meg 😂

Så nå får jeg bare sitte her og vente på at mannfolka redder en jomfru i nød på en helt vanlig fredag! 😂

Alle vet at jeg har ett unormalt og romantisk forhold til bilen min ❤️😂 ellers hadde jeg kjøpt en av de nye her og skrapa hele bilen. Han er som barnet mitt, han kan faktisk gjøre det meste i verden men jeg kutter han aldri ut! 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg