Full leiteaksjon var ikke en del av dagens planer

Ikke en eneste dramafri dag i tilværelsen og når vi virkelig går inn for og unngå all bråk så skjer slike ting som i dag.

Det er slike ting som jeg tviler på skjer i andres liv i den skalaen som det er hos oss!
Vi ANER ikke hvor pappa er! selv sykehuset der han har vært innlagt siden i går ANER ikke hvor han er og det eneste vi vet er at han forsvant ifra sykehuset kl11 i dag tidlig. Verden slutter ikke og kaste bomber på oss og nå er jeg faktisk så oppgitt at jeg nesten ikke makter og legge mer energi i dette, siste tjangse er den siste bussen som kommer derfra og om han ikke kommer da så må vi etterlyse mannen.

 

Det forundrer meg at jeg ikke har fått en eneste telefon! pappa ble innlagt plutselig etter en kontroll av kneet, UTEN telefon og uten bagasje. 

Idet dama i den andre enden fortalte at han hadde reist plutselig og at dem ikke vet hvordan han dro derfra så setter panikken seg i hele kroppen og alle traumer kommer til overflaten, angsten hamrer i kroppen og jeg som pårørende føler meg krenket over hvordan dette har blitt gjort. 

 

Når skal vi få en rolig og fredelig dag? når kommer den dagen der ingenting skjer og vi bare kan nyte? jeg har ikke vært så sint på lenge….. 

 

Jeg håper så inderlig at jeg snart kan skrive ett innlegg om at mysteriet pappa er løst og at han snart er hjemme igjen for dette har vært en skrekkelig dag. 

 

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

 

 

8 kommentarer

Siste innlegg