Full leiteaksjon som kickstart på dagen

Når taxi er bestilt men pappa finner det for godt å ta buss til sykehuset 😳 ja da blir det leteaksjon og adrenalin-eksplosjon med det samme man åpner øynene på morran! jeg satt i badekåpa med telefonen i hendene i trappa og ante faktisk ikke hva jeg skulle gjøre en stund der, jeg ringte rundt til sykehus og til steder som var logiske å ringe til, tankene på hvor kaldt det nå er ute og at han har gått ut fikk hjertepumpa til og gå for full kuling.

 

 

 

 

Heldigvis ringte sykehuset og luringen hadde tatt bussen på tross av at han visste godt at taxi var ordnet, en god leteaksjon har blitt en del av hverdagen men heldigvis noe som skjer sjeldnere og sjeldnere etterhvert som vi lærer oss og leve med dette. Når enden er god er allting godt. Jeg våkna i alle fall og tviler på at dette blir en daff dag utfra starten å dømme.

Det er onsdag og jeg må ut på leiting etter bil etter en knusende beskjed i går 😕 Om vi skal fikse bilen må vi ut med 26 tusen kroner, det er den faktisk ikke verdt med tanke på hvor mange ganger vi har hatt den på verksted og prisen vi la ut for og kjøpe den.

 

 


Jeg merker hvor lite peiling jeg har på bil når jeg søker igjennom annonser og jeg er på dypt vann, jeg søker etter den samme følelsen jeg fikk da jeg fant “gullet mitt” men innser at dette var en once in a lifetime- følelse som jeg neppe finner igjen.

Bank må ringes og jeg må lage en slagplan for hvordan vi skal løse denne floka, jeg bare krysser alt jeg har for at dette løser seg for så avhengig vi er av bil så MÅ det bare ordne seg.🤞

Jeg kjører i alle fall igang denne onsdagen også ser vi hva dagen bringer, jeg har troa!❤️  

Håper dere har hatt en mindre dramatisk start på onsdagen! Ønsker dere en finfin dag ❤️

 

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg