Fremtiden ser ikke lenger dyster ut.

Når jeg har tenkt på fremtiden før har jeg alltid hatt en klump i magen og følt stor usikkerhet med tanke på egen fremtid. Jeg har aldri hatt det stabilt nok rundt meg til og faktisk kunne planlegge fremover, ei heller ett ønske.

Fremtiden min nå ser roligere ut, det ser ut som tingene roer seg ned rundt meg og jeg gleder meg faktisk. Før har jeg tenkt at når det roer seg så blir det kjedelig og har egentlig bare gruet meg til stillheten, nå ser jeg bare frem til og falle litt til ro og nyte denne tilværelsen jeg har laget meg selv. Jeg har oppnådd så mange mål på kort tid og har alltid hatt noe og jobbet med, jeg ser frem til og bare ta innover meg forandringene og riktig innse hvor mye som er gjort. I hverdagens stress så glemmer man fort fremgangen og hvor langt man har komt, jeg trenger og være dette bevisst. 

Det er når det er fullstendig stille rundt en at de innerste tankene kommer frem, og det er først da man lærer seg selv og kjenne. Jeg har lært en viktig ting i denne prosessen, og det er å like å være i eget selskap. Alle som kjenner meg vet hvor mye angst jeg før hadde for og være aleine, men nå nyter jeg oppriktig aleinetiden jeg får og kjeder meg aldri lenger i eget selskap. Jeg tror dette er en viktig egenskap og ta med seg videre. 

Mitt ønske for fremtiden er å kunne jobbe med dette jeg gjør nå, dele erfaringer og hjelpe andre mennesker, det er dette jeg brenner for og aldri før har jeg kjent så stor glede av å hjelpe andre! jeg føler helt ærlig at det jeg gjør bærer frukter og jeg ser resultatene allerede, det gir ett kick og ett spark i rumpen for og komme seg ut og frem. Min drøm er og spre kunnskap og erfaring, vise veien og støtte alle jeg møter på veien.

Det er litt uvant og ikke være engstelig for fremtiden, men jeg er veldig klar over at dette ikke blir en dans på roser! det vil komme store tunge utfordringer kastende imot meg hele veien, men så lenge jeg er tro mot meg selv og det jeg tror på så tror jeg dette vil gå veien. 

Å være den beste utgaven av seg selv hver eneste dag er målet, strekke seg etter de målene man setter seg og utvikle seg selv på det nivået man er på. Jeg gjør det jeg kan, hver eneste dag, og det er det eneste jeg kan gjøre. Sett deg mål som er oppnåelige og ikke vær så hard mot deg selv, gi deg selv litt slakk! Det er fredag folkens <3

Her er gruppa dere ikke vil gå glipp av!

Om dere liker denne bloggen og har lyst og følge med videre så har jeg laget en gruppe til bloggen der jeg poster alle nye innlegg og små overaskelser! meld dere inn via linken her og vær med meg videre i denne rusfrie tilværelsen!  ❤️https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg