Fra bloggtoppen til helt nedi kjelleren

Bloggen min, den fine bloggen som har hjulpet meg så masse på veien dit jeg er i dag, den som har vært der for meg i hele denne store prosessen min, og som jeg har søkt til når jeg har hatt det skikkelig ille. Blogg forbinder jeg med terapi, glede og motivasjon! men den tid er visst over.

Jeg føler jeg blir motarbeidet på mange kanter, jeg blir hindret i å dele med dem jeg ønsker og jeg mister nesten alle leserene mine, motivasjonen går helt nedi kjelleren og jeg deler mindre en vanlig. Jeg kunne ønske jeg var ett menneske som ikke brydde meg om dette, men jeg hadde løyet om jeg sa det. 

Når det nå skjer ting i livet så frister det lite å dele, jeg når jo ikke ut så hva er vitsen. Når det kommer til bloggen så har jeg gått på en smell, men jeg håper det ordner seg snart og at denne bloggegleden kommer tilbake!

Dagen i går var tung, det skjedde masse ting og dagen som egentlig skulle bli så bra ble bare helt jævlig. 

Jeg satser på at uka som kommer blir bedre, og jeg er sulten på positivitet og glede! Jeg kjenner jeg trenger noen bra beskjeder nå. Livet skal ikke være enkelt, og man skal møte på hindringer, det er bare det at disse hindringene føler jeg ligger som bomber langs veien, og det smeller rundt meg konstant! Jeg er sliten mentalt og er så forbanna på dem som rapporterer meg. Finn dere en annen hobby!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg