Første steget mot drømmebryllupet er tatt! sparekonto opprettet!

Jeg vet…. vi er ufattelig treige når det kommer til bryllupet og det er ikke mange tingene som er blitt bestemt, vi har gått med en tanke om at det ikke er før neste år og har grodd fast med den tanken om at det er lenge til. Nå startet panikken og ta meg, jeg kan ikke lenger si at “neste år gifter vi oss”, nå er det farlig nære og jeg måtte ta grep!

Vi har ikke levd liv der vi har hatt muligheten til og spare penger, bygge oss opp økonomisk og være uavhengige, vi har ikke en eneste sparekrone og nå har vi opprettet en sparekonto til bryllupet våres. Første steget er tatt og jeg kjenner at det haster med og få tingene på plass, jeg er glad vi har noen måneder på oss! jeg har aldri hatt en sparekonto og kjenner at voksenpoengene bare stiger. 

 

 

Vi planlegger ett enkelt og billig bryllup! vi har ingen drøm om ett storslått og dyrt bryllup og jeg kjenner at angsten tar meg når jeg sjekker prisene andre opererer med, det er helt sykt at man bruker så mange penger på en eneste dag, det er ikke vi villige til og gjøre. Det eneste som betyr noe for oss er å ha disse menneskene vi elsker rundt oss, god stemning og masse god mat!

 

Nå starter sparingen til den store dagen og vi har satt oss enda ett mål sammen! Jeg tar gjerne imot tips til hvordan vi kan gjøre bryllupet billigst og best mulig! fyr løs i kommentarfeltet. Love you all! 

 

 

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

 

8 kommentarer
    1. Vi bestemte mrnyen tidlig, og nesten hver helg de siste månedene før brylluppet sti teg og stekte oksestek (sånn i leirgryte så den ikke skulle bli tørr) skar op i skiver og puttet i fryseren.

      Vi brukte egne duker, hadde middagen rundt langbord i (leid) partytelt, og hadde lånt hagestoler og bestikk av omtrent alle vi kjenner. Det ble en veldig særpreget og hyggelig opplevelse, noe ikke alle andre gjør. Venner og bekjente (=bryllupsgjester) ble spurt om å hjelpe til med mat og servering, og dermed ble folk også kjent med hverandre.
      Det krevde mye planlegging…

      1. Vi ville heller ikke ha et storslått bryllup, Det viktigste for oss var å få samlet familie og venner for å feire vår fantastiske dag sammen med oss ❤️
        Vi bestillte nesten all pynt fra ali express, (vi lagde mye selv også) kjole fra en billig nettbutikk. Den kosta 1000 kr og var helt fantastisk nydelig ❤️ Og av alt vi kunne velge å spise,så valgte vi å ha taco til middag 🙈😅(vi kjøpte kjøttdeig på tilbud til vi hadde det vi trengte) Alle elsket det og vi hadde en uforglemmelig dag🥰

    2. Bruk lokalet du kjenner til frå onsdagane og få kjennigar til å hjelpe deg med pynting, middagen (om du ikkje skal ha ettermiddgsbryllaup) og kaker til kaffien

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg