Første dag med bryllupsplanlegging har gitt store resultater! se her!

Nå har jeg akkurat booket lokale til bryllupet våres 06.08.22! det føles veldig virkelig! 😳

Kjolen har jeg fått låne av en venninne som også har tilbudt seg og bake to bryllupskaker! ❤️

Invitasjonene har jeg klare i skapet, dem fant jeg faktisk i noen kasser på loftet.😁

Jeg har også to flotte damer som ønsker og hjelpe til med organiseringen og maten. ❤️

Kirken er bestilt og booket for dagen.✔️

Så langt har jeg komt i dag til og klare og få på plass disse tingene på den mentale listen min, plutselig gikk det opp for meg at det bare er åtte måneder igjen og SÅ mye som gjenstår! jeg har ALDRI i mine villeste fantasier tenkt tanken på og gifte meg og plutselig skal jeg stå brud og gleder meg! 😁❤️

 

 

 

 

I morgen har vi en avtale om og sette oss ned og lage en gjesteliste, vi må nok dessverre ta hensyn til at pandemien ikke har sluppet helt taket i oss og at det mest trolig ikke kan samles så mange mennesker i august heller, vi ønsker og ha de nærmeste i familien og vennene våres.❤️ Egentlig tenkte vi og invitere alle vi kjenner og lage ett stort og praktfullt bryllup, men situasjonen rundt covid gjør at vi ikke ønsker og planlegge noe stort for så og måtte avlyse i siste liten, da planlegger vi heller ett lite bryllup i ett lokale som vi har ett kjært og nært forhold til ifra før. ❤️

 

I dette lokalet er det ikke plass til så mange mennesker som i det jeg i utgangspunktet tenkte på, men vi satser på koldtbord og ønsker og gjøre dette til ett lett og ledig bryllup der alt handler om det sosiale og å være sammen med dem vi elsker. Om planleggingen går så fort som det har gjort i dag flippet jeg helt ut uten grunn, igjen. hehe. 😂

 

Denne plutselige trangen til og drukne meg i bryllupsplanlegging tror jeg kommer av at jeg starter i ny jobb på mandag og føler behov for og skyve det foran meg, jeg våger ikke å engste meg over mandagen i helgen og drukner meg istedenfor i bryllupet som ligger lengre frem i tid, hjernen er forunderlig folkens. 

 

Jeg har fått massevis av gode tips ifra dere i dag! jeg skriver ned det jeg tenker passer oss! tusen takk for støtten og styrken dere gir oss hver eneste dag. ❤️

 

 

Det var jeg som fridde til Sebastian den gangen! en kvinne med gøts! Mange kilo siden, men vi er fortsatt like lykkelige sammen. 

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

 

 

2 kommentarer
    1. Anbefaler å sette opp gaveliste på stas.app, spesielt om dere ønsker dere penger! Tjenesten lanseres om ikke lenge! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg