Første dag i drømmejobben gjennomført med tidens tannpine!

 

As we speak sitter jeg på sykehuset og har fått min 3.dose med vaksine mot viruset som har endret hele verden! 

Hodet er fylt til randen med både ny informasjon og nye navn! Og jeg har akkurat fullført første dagen som erfaringskonsulent på rusposten! ❤️

Jeg gleder meg allerede til torsdag når jeg skal tilbake for min andre dag i tjeneste! 😁 eneste skåren i gleden er at kinnet mitt er fordoblet og jeg har hatt vondt i hele dag, adrenalinet har dempet smertene men når jeg satt meg ned og slappet av merket jeg trykket. Tannlege first thing i morgen! 😁

 

FOR en fantastisk start folkens! ❤️ Jeg gleder meg til fortsettelsen! 🤩

 

 

 

 

4 kommentarer
    1. Uff, det var ikke optimal jobbdebut med tannpine 🤨 ! Men du klarte vel det også, du 🤗 !! Godt du får hjelp hos tannlegen i morgen. Og så er du klar for jobben igjen 🥰. Hurra for deg 👏💕

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg