Forslag om å fjerne røde dager som faller på ukedager – Galskapen lenge leve

Her i heimen har vi duket opp med ett koldtbord som frokost til hele familien flint, vi prøver og gjøre slike ting når disse røde dagene er og man har ekstra god tid. ❤️ Det smakte himmelsk og matlysten kommer med det samme ting blir plassert ut slik, man har ikke tid til slike ting i hverdagen. En fin liten tradisjon i heimen.🌹

 

 

 

Etter jeg valgte og trekke meg ut av pappas situasjon kjenner jeg at skuldrene senker seg og jeg kan bare være datter. Noen ting er faktisk bare ikke mitt ansvar, så i dag har vi kosa oss med mat her i den lille stua våres og bare vært familie.❤️

Gårsdagen ligger i bakhode ennå, at mennesket som har ødelagt så mye for meg er ute i det fri men jeg prøver og fokusere på mitt eget liv og gjøre meg selv sterk. Noen ganger må man bare se fremover og tvinge seg selv til og holde fokuset der det skal være. Jeg nyter virkelig å ha min kjære hjemme i dag, det har gjort hele dagen og få litt tid sammen med han, vi har hektiske liv og nesten aldri fri sammen så denne dagen skal nytes til det fulle! ❤️

 

 

 

Alt vi trengte var en dag uten bekymringer og stress, det er nesten som en blir ett helt nytt menneske, jeg fikk med meg en artikkel om noen som ønsket og fjerne alle røde dager som faller midt i uka og fikk nesten anfall her jeg satt, jeg valgte og ikke klikke meg innpå linken i fare for og få høy puls, jeg vet nemlig hvor engasjert jeg kan bli. Hva mener dere om slike forslag? trenger vi ikke disse fridagene innimellom slaga? 😁 fyr løs i kommentarfeltet og si din mening!

 Her er artikkelen som fikk meg til og sette kaffen på vranga i halsen 😂👉Her

 

 

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

 

 

4 kommentarer
    1. så koselig med deilig lang frokost. Jeg elsker gode frokoster og disket opp i dag også. Det å fjerne røde dager er krise, jeg overlever denne uke kun pga denne dagen og jeg gruer meg allerede til å dra på jobb i morgen. Klem til dokker, nyt dagen

    2. Det er ikke slik at de ‘røde fridagene’ ønskes å fjernes – unge venstre-lederen sier at siden de er knyttet til kristen tro, og vi ikke lenger har en statskirke, burde dagene heller implementeres i ferie, som valgfrie ferie/fridager for den enkelte. Så de 10 røde dagene i året, ønskes beholdt, men ikke på eksakte datoer, som er knyttet til kristen tro. Ha en fin dag 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg