Foredrag om livet mitt, å dele de traumatiske tingene har vært nøkkelen til frihet

God morgen alle sammen!😁❤️

 

Helga er over og mandagen er her og jeg våknet med den samme følelsen som jeg har gjort de siste dagene 😁 det har skjedd en endring her! hver eneste dag våkner jeg med en god følelse og lysten på å ta fatt på en helt ny dag! det er deilig det!❤️

 

I går vant jeg faktisk hele tre ganger på bingo!😳 og om det fortsetter slik så risikerer jeg å gå i pluss, jeg nyter det så lenge det varer og tenker ikke å jinxe vinnerlykka.😂

 

Det var litt merkelig å våkne uten at det store prosjektet opptok hele hjernekapasiteten, jeg er vant med at jeg har rolige starter på dagen for så og gå i kjelleren og starte på arbeidet men i dag har jeg faktisk ingenting som må gjøres og jeg tenker å ta fatt på noe jeg har utsatt.😳

 

 

Denne helga har vært fantastisk!

Jeg har to foredrag som jeg må skrive som kommer fremover, jeg har også en tale jeg skal fremføre om kort tid og en søknad til skolen som jeg ikke har startet på. Jeg har utsatt alt skrivearbeid til jeg var ferdig med kjelleren og når jeg har så mange ting å skrive så kjenner jeg at jeg må starte og få ting utav verden, stress gidder jeg ikke lenger.😁

 

Hver eneste gang jeg skriver ett nytt foredrag kommer det opp noe jeg har glemt og mange ganger har jeg fått bearbeidet ganske så voldsomme ting igjennom å dele disse historiene som har gjort meg til den jeg er i dag. Å bryte denne skammen jeg alltid har levd med, å stå foran mange mennesker og bare fortelle har blitt en viktig del av prosessen min. Jeg akter ikke å skamme meg lenger og jeg ønsker å gjøre noe med åpenheten rundt disse tingene, tabu burde ikke finnes i 2023. ❤️

 

Kreativiteten min har vært borte lenge men jeg kjenner at den har komt tilbake etter oppussingen, dette behovet for og få ut kreativiteten melder seg og det passer greit nå når jeg har så mange tekster å jobbe med! 😁uansett hvordan denne dagen utspiller seg så vet jeg at det blir nok en god dag her i heimen, jeg bare kjenner det på meg at det blir lysere tider og mindre bekymringer og forholde seg til.

 

En positiv start ifra denne kanten! ❤️ ønsker dere en fantastisk start på uka! legg gjerne igjen ett spor i kommentarfeltet og meld dere inni gruppa våres på Facebook om dere ikke allerede er medlem. Jeg gleder meg til å dele også denne dagen med dere.❤️

 

Stor klem🌹

 

 

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg