Fikk jeg drømmejobben i går? eller drømmer jeg fortsatt?

Det føles ut som jeg fortsatt drømmer og at alt dette bare er en av disse gode drømmene, det føles ikke ekte på en flekk! det er jo ikke mulig og ha det så bra? ❤️

I går var vi til Sogndal og snakket med masse lærevillige og dyktige studenter på temakveld om barn av rusmisbrukere, vi storkosa oss! jeg fikk også være sammen med min familie nr2 rett etter at nyheten kom om at jeg har fått drømmejobben! det kunne ikke passet bedre.❤️

 

 


Telefonen kom på veien til Sogndal, telefonen jeg har ventet på men som jeg trodde handlet om at jeg ikke fikk denne jobben. Jeg ventet meg “Takk for at du søkte men stillingen er gitt til en av de andre søkerne”. 

Jeg må fortsatt klype meg selv i armen, det er første gang jeg søker en jobb, første gang jeg har vært på jobbintervju og første gangen jeg faktisk har fått en jobb uten at det har gått igjennom nav og tiltak, dette er det mest vanvittige jeg noensinne har opplevd!🤩

Jeg var ikke hjemme før 12 i natt, jeg brukte alle timene i bilen til og ta innover meg dette store som har skjedd og sovnet rett ut på sofaen foran tv’en, dette er det største som har skjedd meg! jeg er faktisk helt satt ut, jeg aner ikke hva jeg skal si eller gjøre og jeg føler meg så vanvittig heldig som har fått denne tilliten.❤️

Vi kosa oss masse i går på temakveld på Høgskulen i Sogndal!

Dette er en slik ting det tar lang tid og prosessere, det har ennå ikke gått helt opp for meg hva dette betyr men jeg vet at dette vil endre alt for fremtiden til både meg og min kjære, det vil bety vanvittig mye for meg og fremtiden ble om mulig bare enda mer spennende! ❤️

Nå skal jeg våkne litt her og se igjennom meldingene ifra dere! støtten dere gir meg gjør at jeg tror at jeg kan få til akkurat det jeg ønsker.❤️❤️❤️

 

 

 

Liker du denne bloggen? 

 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

16 kommentarer

Siste innlegg