Fikk igjen på skatten og fikk gladmelding ifra sykehuset!

Lettelsen jeg nå føler er ekstrem og ekte! det raser igjennom hodet og presset som har vært som en trykkende tåke rundt meg har lettet litt, det er ikke lenger kritisk for mamma og hun kjemper ikke lenger for livet sitt som hun har gjort siden tirsdag formiddag. Alle skadene hun har fått er av den typen som kan lege seg med riktig behandling og medisinering! hun skal være der en uke for og kontrollere hjertet og komme godt igang med nye medisiner og bli frisk og rask så hun kan komme tilbake til familien sin. 

Jeg aner ikke hva jeg skulle gjort om dette ikke gikk veien for oss, jeg vet ikke hvordan livet uten henne hadde fungert og jeg har ikke lyst og finne det ut. Hun er limet i familien og vi trenger henne mer en noengang, jeg blir aldri gammel nok til og være klar til og miste en mor. Den lille familien har ikke råd til og miste noen, vi er for få og vi fungerer ikke uten alle ledd. 

Ikke nok med at vi slapp utav denne lidelsen og ventetiden så fikk jeg melding om at jeg i år får igjen på skatten og ikke går i minus dette året også. Etter 2år på rad med kraftige smeller, så puster jeg lettet ut over 3 laken! ALT er bedre enn disse smellene, som forøvrig bare var min egen feil. 

Etter telefonen ifra mamma har jeg gått ut med alt bosset, vasket opp og har tømt huset for panteflasker, jeg føler jeg har fått gjort noe praktisk for første gang siden hun ble innlagt og det føles så godt og fokusere på disse tingene rundt meg igjen. Hodet har vært så okkupert så nå gleder jeg meg til og hente min kjære på jobb, ta helg sammen med han og reise bort i morgen på årsmøte! jeg trenger denne pausen! jeg kjenner hele kroppen trenger denne avkoblingen helgen gir meg for jeg har aldri vært så sliten før. 

Takk til alle makter som måtte finnes der ute, takk for hjelpen og takk for at mamma fortsatt lever. Tårene triller nedover kinnene i glede denne gangen. 

Her er gruppa dere ikke vil gå glipp av!

Om dere liker denne bloggen og har lyst og følge med videre så har jeg laget en gruppe til bloggen der jeg poster alle nye innlegg og små overaskelser! meld dere inn via linken her og vær med meg videre i denne rusfrie tilværelsen!  ❤️https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

8 kommentarer

Siste innlegg