Ferietid og familietid

I dag er den store dagen! mamma kommer hjem ifra sykehuset og min kjære har sin siste dag på jobb før 10 dager med fri! det er godt det!

Det har vel aldri vært så godt med fredag som i dag og hjertet mitt er helt igjen etter alt styret og redselen for mamma, det føles som om en kan senke skuldrene for en stund til neste krise oppstår for man vet de kommer. Det rart for meg og føle alt uten å stikke av som jeg alltid har gjort, det er rart og klare og stå i disse krisene uten å se etter uveier. Familien min er alt for meg men det har vært en tid jeg ikke brydde meg om dem.

Ofte føler jeg at jeg har ødelagt livet til foreldrene mine og først nå kan jeg gjøre opp for meg, jeg tror det er dette som har holdt meg i sjakk når det har stormet som verst. Det er viktig for meg og gjøre disse tingene jeg kan for familien min siden jeg aldri før har vært der for dem. 

Når slike ting skjer blir jeg påminnet hvordan jeg reagerte før på slike kriser og det er ekkelt og tenke på at jeg faktisk bare ville stukket av og drukket og tenkt på meg selv i slike situasjoner. Det går kaldt nedover ryggen på meg når jeg tenker tilbake på hvor følelsesløs jeg kunne være. 

Den kjærligheten jeg føler til menneskene i livet mitt er ektefølt og det er skremmende og godt og føle på. Aldri før har jeg hatt så mye kjærlighet i meg som etter at jeg kuttet rusen. Man risikerer og bli skuffet og sviktet, men hva gjør vel det når det er så godt og være glad i andre mennesker? 

Jeg ønsker dere en magisk fredag folkens! måtte alle deres ønsker gå i oppfyllelse <3

Her er gruppa dere ikke vil gå glipp av!

Om dere liker denne bloggen og har lyst og følge med videre så har jeg laget en gruppe til bloggen der jeg poster alle nye innlegg og små overaskelser! meld dere inn via linken her og vær med meg videre i denne rusfrie tilværelsen!  ❤️https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg