Feiringen av 100 uker på rad som rusfri! – En fredagsdate –

Vi har ikke hatt det lett den siste tiden men holder fokuset der det skal være, på at vi to er rusfrie og lever ett fint liv sammen. Det er vi som er viktige for oss! 

Når jeg er sammen med denne mannen så vet jeg at alt vil ordne seg, bli bedre og jeg får oppriktig en tro på fremtiden våres sammen. Jeg fatter rett og slett ikke at jeg har vært så heldig og finne denne mannen, jeg som aldri har trodd på ekte kjærlighet.

Vi fant hverandre i rusen men det ble fort klart at begge ønsket seg ut. For første gang møtte jeg ett menneske som hadde riktige verdier og drømmer her i livet, han endret alt.

Denne helgen skal vi feire at jeg ikke har drukket en eneste øl på 100 uker! denne helgen skal vi feire oss og denne helgen skal nytes til det fulle! vi har funnet frem de to glassene vi har fått fra farmor, dette er fredagsglassene våres

Jeg vet at vi kommer til og klare dette her, jeg bare kjenner det! 

 

Liker du denne bloggen? 

 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg