Familietragedien, konfliktene og avstanden vi må ta

I dag har vi hatt den beste dagen på leeeenge! 😁❤️

 

Vi har stengt ute all dramatikk og bare vært sammen vi to! ❤️ vi har jobbet som ett dreamteam!

 

Etter siste innlegg fikk jeg mange kommentarer om at vi må ta oss pauser innimellom arbeidet og det kan jeg love dere at vi har gjort!🤭

 

Pausen våres brukte vi på Refviksanden der vi slikka sol i flere timer! 😁 først fikk vi jobben gjort her hjemme og lettelsen er så stor at jeg ikke klarer å beskrive den en gang, som om byrder bare ble kastet utav skuldrene mine etterhvert som de tingene som har gnagd faktisk ble gjort.❤️

 

 

At JEG skulle poste ett bilde av meg selv i badedrakt hadde jeg aldri i mine villeste fantasier sett for meg! Første gang jeg har følt meg komfortabel i så lite klær! helt fantastisk badedrakt som skjuler alle skavanker og gir meg selvtillit!

 

Årets sommerbilde 2023!

 

 

Nå slipper jeg å gå og gnage på alt som står ugjort og kan fokusere på det nye som skal skje i livet.❤️

 

Når det kommer til familiesituasjonen føler jeg at det er som ett ormebol, ett bol jeg ikke har så lyst å stikke fingra i og har bare lyst å fjerne oss ifra situasjonene.

 

Når vi kan fokusere på vårt så har vi det så vanvittig bra sammen, jeg husker liksom hvorfor jeg valgte denne mannen når vi bare kan ha fred rundt oss.❤️

 

Vi sprudler og har det gøy!😁

 

 

 

Jeg makter faktisk ikke å leve livet mitt slik jeg har gjort, jeg orker ikke å bekymre meg lenger. Jeg klarer faktisk så vidt å dekke mine egne behov og makter faktisk ikke å dekke andres, jeg har ikke blitt rusfri og kjempet meg tilbake til ett verdig og godt liv for og bli dratt inni andres kaos.

 

Jeg har bare lyst å leve i fred og ro og faktisk ha det godt inni meg selv.❤️

 

For første gang på det jeg kan huske har vi hatt en helt perfekt dag sammen, en slik dag som vi pleide og ha og hele grunnen til at vi funker så bra sammen, det må vi faktisk ta vare på.

 

I uka som kommer får jeg svar ifra Erfaringskonsulentskolen i Trondheim!😁 jeg skal også en tur på sjukehus og er spent på prøvesvarene mine, det er noe som ikke stemmer med helsen min og jeg håper at jeg denne uka vil få svar på hva som er galt.

 

Det er oss to som er viktige nå, for oss.

 

 

Jeg har heller ikke fått svar på utvidelse av besøksforbudet som snart går ut, jeg har med andre ord mer en nok bekymringer selv. 💔

 

Tidsbudsjettet  mitt denne uka som kommer er stramt, det er mange ting som skal skje på samme tid og jeg skal på jobb nesten hver eneste dag. 

 

Det er så mange ting som skjer i livet vårt nå, vi har faktisk ikke kapasitet til og ta innover oss alt det andre står i.

 

Det har vært så godt å få denne søndagen til og få fikset opp ting og bare være sammen med mannen min, jeg har gått rundt og smilt i hele dag.😁

 

Vi avslutter dagen med en middagsdate foran tv! ❤️

 

FOR en deilig søndag dette har vært!  Og så mange ting vi har fått pressa inni en dag! 😁 veldig veldig fornøgd og håper at dere også har hatt en deilig søndag ❤️ Jeg er så heldig å ha dere og dele alt dette med 🌹  

 

Takk for oppmerksomheten ❤️

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg