Famileforøkelse – Når to blir til tre-

Det er flaut og si det men jeg har vært på gråten hele kjøreturen ifra Eid-Måløy, jeg er lettrørt som bare rakkern! 🥲 jeg som før aldri gråt for noe som helst.

Den beste beskrivelsen vil være: kjærlighet ved første blikk!😍 han svømte imot meg idet jeg så han og kapret hjertet mitt momentant, det er rart og si det men jeg elsker han allerede. Helt siden vi mista kampfisken våres har det manglet noe her hjemme og i dag klarte jeg og overtale min kjære! ❤️ hjemmet og familien min er komplett, hjerte bare smelter hver eneste gang jeg ser han og jeg gleder meg til at han skal være her med oss.😁

Planen var egentlig og bare handle inn til bryllupet, vi har gjort det! absolutt! men vi har også fått med oss hjem masse annet som ikke var heeeelt planlagt! akkurat slik vi liker det. 😂 Hils på Rambo folkens!

Det er så mye trist som skjer, la oss hylle kjærligheten ❤️

 

 

 

 

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

1 kommentar
    1. Flott farge.. åssså jeg dom trodde du skulle ha barnbarn…Ja ja så feil kan man ta..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg