Etter at jeg gifta meg har jeg mistet det helt …..

Det er merkelig det der, at vinner-lykken min kan snu så drastisk som den siste tiden 😳 Ja etter at jeg gifta meg har jeg faktisk ikke vunnet noe som helst, på tross av at jeg virkelig har prøvd lykken utallige ganger. Jeg som alltid har hatt vinner-flax taper absolutt alt jeg er med på, men det gjør ikke tingene mindre gøy! det er liksom ikke slik at man forventer å bli millionær av å gå på bingo, man går dit for det sosiale og spenningen det hele gir, og i dag var jeg der sammen med min beste venn.❤️

Min kjære ditchet meg så da fant jeg en god erstatning som aldri svikter 😁 Jeg gleder meg til helga! for da skal jeg være barnepasser for verdens beste tantebarn! Åååååå glede!❤️

Vinner-lykke eller flax, det kan være rent tilfeldig og at det kan snu, men om det er det jeg måtte ofre for og gifte meg med verdens beste mann, så skal jeg heller stå den av. Jeg legger meg i kveld med ett smil om munnen i alle fall, det er det viktigste!😁❤️

Natta kjære gode snille lesere!  ❤️

 

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg