Ett teppebytte endret hele julehula våres!

Spesielt i jula har vi måttet fokusere på de fine tingene som skjer i livene våres og disse småtingene vi kan gjøre noe med, spesielt i denne perioden har hjemmet vært viktigere enn noensinne siden vi har måttet være her over lengre tid og sammen, jula er utfordrende spesielt for oss men vi har funnet gleden i både bøker og gode julefilmer. ❤️

 

I dag har det skjedd store saker i kasa kaos! 🤩 jeg har lenge ønsket meg nytt teppe og i dag fikk vi brukt gavekortet ifra farmor til dette nydelige lyse teppet! det vi hadde var altfor mørkt for min smak og la en demper på hele stuen, det gamle er flyttet til klesrommet våres og hele rommet har blitt helt anderledes. Det føles lettere og puste her! hvem hadde trodd at ett teppe ville gi en slik rus? 😁😂

 

 

 

 

 

Jeg er FULLSTENDIG forelska i stua mi!
Slik var det før 😉

 

 

Jeg er SÅ stolt over hula våres! og det blir med sorg jula pakkes bort, jeg gleder meg til og dele hvordan jeg planlegger årets nedpakking for slike ting ELSKER JEG!😂

 

Planen videre i dag er og fortsette oppryddingen, samle skrot og kaste ut det vi ikke bruker, vi deler dette ut til mennesker som får brukt for det. Gjenbruk går igjen i hele huset og vi kaster aldri noe som kan brukes! viktig viktig…❤️

 

Roterom/klesrom før
Og nå med teppet vi hadde i stua!

Takk for støtten og all oppmuntringen folkens! dere er magiske! hva syns dere om forandringene? fyr løs i kommentarfeltet under og husk gruppa vi har laga på Facebook 👇

 

 

 

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

 

10 kommentarer

Siste innlegg